vineri, 15 februarie 2013

15 februarie 2013

Din cand in cand este foarte placut sa mai auzi si voci vesele de acasa, sa vorbesti cu prieteni care nu se vaita, care nici nu s-au vaitat vreodata (nici chiar cand le-a fost extrem de greu).
Si tot la fel de placut este sa iesi la cafea cu cineva care nu poarta ochelari de cal, care nici n-a purtat vreodata si care nu incepe fiecare propozitie cu "nu-mi place", desi nici nu stie bine despre ce este vorba (si nici n-ar trebui sa-si dea cu parerea).

2 comentarii:

  1. Sursa bune de dus cu capul negativistii din jur ... Partea proasta e ca nici nu ai cum sa le spui ca viata e si mai intr-un fel, si mai in altul. Partea plina a paharului e mereu ecranata de impresia provocata de cea goala.

    PS1: Imi place caprioara care sta sa intre peste ce scriu eu aici :)

    PS2: Iti place tie Blogspot-ul foarte tare? Vad ca nu te dezlipesti de el nici in experientele noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Necazurile oricum nu ocolesc pe nimeni, fiecare isi ia portia, dar cand totul este OK nu vad rostul vaicarelii zilnice; daca-ti repeti in fiecare zi ca esti nefericit pana la urma chiar te convingi de asta.
    Da, imi place blogspotul mai mult decat wordpress, este mai "friendly" si mai putin pretentios; pentru ce fac eu, un jurnal de impresii modeste, mi se pare suficient.

    RăspundețiȘtergere