sâmbătă, 1 martie 2014

Happy Martisor !

Mmmmm, am vazut aseara "Marele Gatsby"cu Leonardo DiCaprio....problema este ca am vazut si varianta cu Robert Redford si Mia Farrow la vremea ei, mai mult decat o data, si fara sa vreau nu m-am putut scutura de enervantul obicei de a face o comparatie, nu intre Leo Di si Robert R, nici nu vreau sa fac asemenea comparatii, fiecare e grozav in felul lui si chiar sunt impresionata de modul ferm in care Leonardo DiCaprio si-a impus talentul. E vorba de viziunea regizorala care a facut din prima varianta un film bun si dintr-a doua un fel de circ. Mi-a fost imposibil sa "intru" in atmosfera de pe ecran, greu sa fac vreo legatura intre ce se desfasura acolo si perioada istorica in care e plasata povestea. Am ajuns la concluzia ca regizorul si-a petrecut prea mult timp cu jocurile pe calcuator si a creat o atmosfera buna pentru generatia care a picat pe spate la "Avatar", filmul ala cu omuleti albastri zburand din craca-n craca...
Bun, acuma mi-a ramas si mie ceva de facut: sa citesc romanul. Pentru ca da, exista un roman (asta pentru generatia care n-a auzit de asa ceva) scris de Scott Fitzgerald, deci un "clasic" "tovarasi", lol....Nu obisnuiesc sa citesc romanele a caror ecranizare mi-a placut pentru ca intotdeauna m-au dezamagit, dar acum nu mai am niciun motiv sa-l ocolesc, din contra, dupa varianta de Gatsby de aseara trebuie sa ma grabesc sa-l citesc, cat inca nu mi s-au sters de pe retina imaginile alea grotesti. Cine vrea sa faca acelasi lucru si are un Kindle sa nu ezite, Marele Gatsby este gratis fiind transferat pe Amazon de un grup de voluntari.

In rest, Happy Martisor !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu