vineri, 17 mai 2013

17 mai

Ploua.O zi de sfarsit de mai cu cerul rupt in doua, cu gandurile rasfirate.
Am avut o dimineata plina; calculatorul ocupa un loc important in viata mea, desi imi doresc sa limitez orele virtuale; din pacate tot ce fac este destinat unui tinut indepartat si asta este singura cale de comunicare. Nici prietenii nu sunt mai aproape si nici perspectivele de afaceri nu se ivesc loco; n-am de ales, sunt legata de taste si ecran cu fire invizibile.
Intre timp am mai citit cate ceva; de tinut minte "Norwegian Wood" de Haruki Murakami, musai de recitit intr-o zi. Poate pentru ca i-a venit randul dupa Marie Antoinette, Mrs Dalloway, Mediterranean Vegetarian Cooking si o multime de romane de Sue Grafton, impresia a fost foarte puternica, nu incetez sa ma gandesc cat de tare te poate impresiona ceva povestit simplu, schematic, de parca ti s-ar comunica nimic altceva decat ordinea de zi.



Citesc o carte surprinzatoare, "Old Town" de Lin Zhe; parca tot ce citesc in ultimul timp se leaga cumva de orasul Lompoc, ciudat cum s-a potrivit sa citesc romanele scurte scrise Sue Grafton si cartea asta scrisa de o autoare din China, amandoua legate mai mult sau mai putin de oraselul destul de anost, Lompoc. Surprinzator insa este stilul si modul cum este povestit subiectul; literatura din China la care am avut acces pana acum nu sufera de niciun fel de inhibitii, ceea ce n-as putea spune despre literatura care se "practica" in Romania in timpul comunismului. Dar ce conteaza ? Noi sa fim sanatosi si maine sa fie soare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu