joi, 17 ianuarie 2013

17 ianuarie 2013

Am prelungit putin vacanta, incep anul cu trandaveala, dar numai daca privesti dpdv al workalcoholicului; motoarele merg, dar pe turatie scazuta, nu ma mai agit ca tot acolo ajung, de ce m-as grabi ?
Lucrez cate ceva, incet, tacticos, cu exceptia zilei de miercuri cand ma relaxez cu prietenele la o barfa sau o operativa, depinde cu cine ma intalnesc.
Citesc mult si-mi permit sa "gust" fiecare cuvant; imi aduc cate un pahar plin ochi cu ceai de macese, langa pat, sa-mi tina de cald in timpul orelor de lectura; imi place culoarea lui rubinie, imi aduce aminte de excursiile pe dealurile Moreniului( pline de macesi prin anii '70).
Seara, spun "nu" la toate invitatiile si aleg filme si documentare sa ne placa la amandoi.
Da, aici este soare, nu-i fir de zapada, dar in sufletul meu este iarna si ador s-o petrec in tihna, asa cum stiu de la ai mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu